ח"כ מועלם: "שלפיד יפסיק לכתוב פוסטים המעידים על בורות"

    עמית דניאל No Comments on ח"כ מועלם: "שלפיד יפסיק לכתוב פוסטים המעידים על בורות"

    יו"ר סיעת "הבית היהודי", ח"כ שולי מועלם רפאלי, שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורת הבוקר" ובין היתר הגיבה לדבריו של לפיד על חוק ההסדרה

    לפיד צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר אישור חוק ההסדרה אתמול בוועדת השרים לענייני חקיקה, יו"ר מפלגת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד העביר בעמוד הפייסבוק שלו ביקורת נוקבת על החוק. "האם הממשלה יכולה להעביר חוק שאומר שכל מי שרוצה יכול להכנס אליכם הביתה ולישון במיטה שלכם? התשובה המפתיעה היא כן. אם להצעת חוק כזו יהיה רוב, היא תעבור. האם זה אומר שכל אחד יוכל לפלוש אליכם הביתה, לאכול לכם מהמקרר ולישון לכם במיטה? לא. למה לא? כי בג״ץ יפסול את החוק מפני שהוא לא חוקתי ולא תואם את הדין הבינלאומי. האם זה אומר שבג״ץ מנהל את המדינה? מה פתאום. זה רק אומר שהממשלה לא יכולה לעשות מה שבא לה. יש לנו זכויות. יש חוקי יסוד, יש דין בינלאומי, יש הגיון בריא. אז אם השרים יודעים את כל זה, למה הם העבירו את "חוק ההסדרה" למרות שברור שהוא ייפסל? כי הם רוצים שנכעס על בג"ץ, כדי שלא נכעס עליהם".

    בראיון ל"מהדורת הבוקר" בהגשת אבי מימרן ב"קול חי" שוחחה יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי והגיבה לדבריו של לפיד "אני מציעה ללפיד ללמוד את הפרטים ולא להתעסק בכתיבת פוסטים המעידים על בורות" אמרה. מועלם רפאלי שייזמה את חוק ההסדרה הוסיפה "אין לי אלא להצטער שיאיר לפיד לא מעורה בפרטים. אם לאחר 20 שנה מתברר ששכונה, לא ביהודה ושומרון, אלא בכפר סבא, חלק מהקרקעות עליהן היא יושבת הן של אדם פרטי המדינה לא תפנה. אם יבוא הבעלים שגילה בדיעבד שהקרקע של סבא שלו והוא לא מוכן לקבל את הפיצוי הנדיב שהמדינה מקנה במצבים כאלו, זה פשוט לא יתאפשר כי אין לו ברירה אחרת. במדינת ישראל לא הורסים שום כביש או שכונה שבתוכה עוברות חלקות פרטיות."

    האזינו:



    0 תגובות